ביום חמישי האחרון, 7 בספטמבר 2023, נערך מפגש חגיגי לציון פתיחתו של מרכז שיתוף הפעולה של ביה"ס לבריאות הציבור עם ארגון הבריאות העולמי. במפגש השתתפו נציגים מכובדים ממטה ארגון הבריאות העולמי והמשרד האזורי של הארגון באירופה.

פרופ' ישראל (איסי) דורון, דיקן הפקולטה למדעי הרווחה והבריאות חידד את חשיבות שיתוף הפעולה ואמר כי "ההשתייכות שלנו ל-WHO מעידה על מחויבותנו לשיתוף פעולה בינלאומי בקידום ה-SDG בתחום מדעי הבריאות". ד"ר איבן איבנוב, הראש הבינלאומי לבריאות תעסוקתית במטה ארגון הבריאות העולמי סיכם את המפגש-"אנו מודים לאוניברסיטת חיפה על הובלתה בקידום משימת ארגון הבריאות העולמי, ועל נטילת תפקיד קריטי בתיאום הרשת העולמית של מרכזי שיתוף פעולה של ארגון הבריאות העולמי בתחום הבריאות התעסוקתית".

חברי בית הספר לבריאות הציבור ביניהם ד"ר יונה אמסטר, ד"ר אלי רוזנברג, ד"ר פבל גולדשטיין, ד"ר יוהנה גייגר, ד"ר יוני דובנוב, פרופ' ליטל קינן בוקר ופרופ' דיאן לוין-זמיר, הציגו את עבודתם המתוכננת כחברים של מרכז שיתוף הפעולה.

למידע נוסף על מרכז ה-WHO של האוניברסיטה, צור קשר עם יונה אמסטר (This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.). עוד על המרכז ומטרותיו בקישור 

b3d1b37e d769 493c bd01 8aaea71bb883    IMG 9752  IMG E9768